Molim popunite online obrazac kako biste dobili broj zahtjeva za povrat robe.

Reklamacije

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije potrebno je dostaviti:

  • Kopiju računa
  • Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).
  • Fotografiju cijelog artikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
  • Fotografije serijskog broja (ako postoji)

Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda  (od datuma na jamstvenom listu)
  • U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji,  jamstveni list, račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)
  • Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan
  • Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)
  • Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis

Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
  • Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
  • Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
  • Ako se vozilo upotrebljavalo u motosportu, taksi službi i sl
  • Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)
  • Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
  • Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
  • Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
  • Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške

Akumulatori ( Landport, Varta, Yuasa, …)

  • Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa
  • Ako su električne instalacije u vozilu neispravne
  • Prilikom uporabe u taxi vozilima
  • Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)
  • Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)
  • Ako upute za uporabu nisu provođene
  • Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)
  • Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)
  • Ako su oštećeni polovi akumulatora
  • Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Auto Krešo d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Auto Krešo d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Auto Krešo d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi  Auto Krešo d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.